diumenge, 30 de març del 2008

QuE dIuEn Què??

Sincerament, m’he quedat una mica sobtada després de llegir la l'article de Jaume Graells que es titula: " Una llei de país per una educació del segle XXI", ja que no m’imaginava que les coses anessin d’aquesta manera. La veritat és que no m’estranya gens el fet de que a les escoles es pateixi, perquè sincerament, la situació en relació amb l’educació que estem vivint, és per fer-nos patir. Suposo que també com diu l’article, el fet que les reformes educatives no acabin de millorar mai l’educació, comporta un descontentament de la societat i un temor ja que no se sap per on aquesta vegada enfocaran les noves reformes.

Per altra banda, és necessari un canvi, en això suposo que estem tots d’acord, però esclar, tal i com ens diu l’article, aquests canvis haurien de ser específics com el fet de procurar canvis en el disseny de la professió docent, millorar la formació inicial i contínua de mestres i professors, incentivar,etc.

Jo estic d’acord amb el fet d’apostar per l'escola inclusiva i plural ja que cada cop més, a les aules es reuneix gent de diversitats impensables. El tema se’ns en va de les mans, cada cop més sorgeixen problemàtiques que si les anem deixant, acabaran ofegant-nos i ofegant l’educació.

L'educació del nostre país, més ben dit, les persones, mereixem una educació de qualitat, perquè sabem el que és important.