dimarts, 20 de maig del 2008

Se AcAbÓ!

L'assignatura d'anàlisi ha arribat al seu fi...

...a mi sincerament, l'assignatura m'ha semblat molt còmode i divertida més que res pel fet d'anar actualitzant el blog. La veritat és que m'ha resultat molt fàcil la tasca d'anar penjant noticies, exercicis, opinions,etc. és un programa molt facilet vaja, suposo que m'ho sembla pel fet de que he treballat amb fotologs i myspace i sobretot aquest últim és bastant més complicat ja que per tal d'amoldar-lo a les necessitats de cadascú, s'han de tenir coneixements d'html. Tot i això, m'ha agradat pel fet de canviar de metodologia. La veritat és que el moodle no està gens malament, però sempre el moodle.. suposo que cansa.

Com a conclusió de l'assignatura, puc dir que potser m'esperava aprendre molta més diversitat d'instruments, tot i això, considero que ha estat força bé.

Gràcies per tot!